Simple vásárlói tájékoztató
Belépés | Akcióink
Főoldal » Brother szerviz

Brother márkaszerviz

Elérhetőség: 1149 Budapest, Egressy út 5. Telefon: 221-6779 E-mail: budapest@dit.hu

A Digitáltechnika Kft. budapesti telephelyén 1996 óta működik a Brother hivatalos márkaszervize. Nagy tapasztalattal és rövid határidővel vállaljuk Brother címkenyomtatók és irodatechnikai eszközök garancián túli javítását.

Annak érdekében, hogy hosszú ideig elégedetten használja Brother készülékét, feltétlenül be kell tartani a készülék kezelésével kapcsolatos előírásokat, melyeket a termékek használati kézikönyve részletez.

 




Garancián túli javítás:

Vállaljuk Brother készülékek garancián túli javítását. A készüléket kellékekkel együtt kell behozni a szervizbe, a javítás díjára ajánlatot adunk az ügyfélnek.

A 49/2003 kormányrendelet értelmében a 15 napos javítási határidő csak irányadó, bizonyos esetekben (pl. a szerviz alkatrészre vár) bővíthető.

Általános javítási feltételek:

A javítást csak a szervizben tudjuk vállalni.

A szerviz a meghibásodott készülék javítására ajánlatot ad, mely 15 napig érvényes. A javítás megkezdésének feltétele a megrendelő részéről az ajánlat szóbeli vagy írásbeli elfogadása. A szerviz a javítás megkezdését előleg fizetéséhez vagy a díj és az anyagköltség előre történő megfizetéséhez kötheti.

Minden felhasznált alkatrész vagy részegység új vagy azzal azonos használati értékű. Eltérő megállapodás hiányában a lecserélt alkatrészek a szerviz tulajdonába kerülnek. A szerviz az általa felhasznált és beépített alkatrészek gyártási vagy anyaghibáira az alkatrész beépítésétől számított 6 (hat) hónapos jótállást vállal. A jótállás nem terjed ki a javító, karbantartó szolgáltatásra, a megrendelő által jogosulatlanul elvégzett karbantartási munkákból eredő hibákra, a megrendelő által biztosított szoftverre, ill. alkatrészekre, vagy helytelen használatra. A nyomtatók vonatkozásában az utántöltött/gyártott (nem eredeti) kellékek (tintapatron, toner) használatából eredő károkért a megrendelő tartozik kizárólagos felelősséggel.

A megrendelő a bevizsgálás díját abban az esetben is köteles megfizetni, ha a hiba nem javítható, vagy a megrendelő úgy dönt, hogy a szolgáltatás elvégzésére nem tart igényt.

A szerviz a javítás ÁFA-val növelt összegéről a munkalap alapján számlát állít ki. A fizetés módja készpénz vagy bankkártya, kivéve, ha a felek ettől eltérően állapodnak meg.

A kijavított terméknek az értesítéstől számított húsz naptári napot meghaladó késedelemmel történő átvétele esetén naponta nettó 300,-Ft tárolási költséget érvényesíthet a szerviz. Hat hónapot meghaladó átvételi késedelem esetén pedig jogosult az eszköz értékesítésére.

A WEB-oldalon megjelentetett információk tájékoztató jellegűek, a változásának jogát fenntartjuk.
© 2008-2017 Digitáltechnika Kft. Minden jog fenntartva.

 

Kosár tartalma: Üres
33% kedvezménnyel címkéző
Csúcsszuper címkézőgép!