Simple vásárlói tájékoztató
Belépés | Akcióink
Főoldal » Brother szerviz

Brother márkaszerviz

Elérhetőség: 1149 Budapest, Egressy út 5. Telefon: 221-6779 E-mail: budapest@dit.hu

A Digitáltechnika Kft. budapesti telephelyén 1996 óta működik a Brother hivatalos márkaszervize. Nagy tapasztalattal és rövid határidővel vállaljuk Brother címkenyomtatók és irodatechnikai eszközök garanciális és garancián túli javítását.

Annak érdekében, hogy hosszú ideig elégedetten használja Brother készülékét, feltétlenül be kell tartani a készülék kezelésével kapcsolatos előírásokat, melyeket a termékek használati kézikönyve részletez.

Garanciális javítás feltételei:

Szervizünk garanciális javítást csak érvényes, kitöltött, dátummal, gyári szám feltüntetésével és az eladó pecsétjével ellátott jótállási jegy bemutatására végez. Amennyiben a garanciajegy nem áll rendelkezésre (elveszett, sérült), a készülék vásárlását igazoló dokumentum, számla bemutatása szükséges.

A 10 kg alatti készülékek javítását csak szervizünkben vállaljuk. A szervizbe a meghibásodott nyomtatókat göngyölegek nélkül, de kellékekkel (toner, patron) kell behozni, a hiba pontos megjelölésével. A nem eredeti kellékek használatából eredő hibák nem tartoznak a garancia hatálya alá.
A 10 kg feletti készülékek hibáját telefonon kell bejelenteni, a javítás helyszínét, ill. a szervizbe szállítás módját a hiba jellege alapján egyeztetjük.

A 49/2003 kormányrendelet értelmében a 15 napos javítási határidő csak irányadó, bizonyos esetekben (pl. a szerviz alkatrészre vár) bővíthető.
A garanciális javítás részletes feltételeit a Jótállási jegy tartalmazza.

Garancián túli javítás

Vállaljuk Brother készülékek garancián túli javítását. A készülékek kellékekkel együtt kell behozni a szervizbe, a javítás díjára ajánlatot adunk az ügyfélnek.

Általános javítási feltételek

A javítás elsősorban szervizben, külön megállapodás alapján, kiszállási díj ellenében a megrendelő telephelyén is történhet.

A szerviz a meghibásodott készülék javítására ajánlatot ad, mely 15 napig érvényes. A javítás megkezdésének feltétele a megrendelő részéről az ajánlat szóbeli vagy írásbeli elfogadása. A szerviz a javítás megkezdését előleg fizetéséhez vagy a díj és az anyagköltség előre történő megfizetéséhez kötheti.

Minden felhasznált alkatrész vagy részegység új vagy azzal azonos használati értékű. Eltérő megállapodás hiányában a lecserélt alkatrészek a szerviz tulajdonába kerülnek. A szerviz az általa felhasznált és beépített alkatrészek gyártási vagy anyaghibáira az alkatrész beépítésétől számított 6 (hat) hónapos jótállást vállal. A jótállás nem terjed ki a javító, karbantartó szolgáltatásra, a megrendelő által jogosulatlanul elvégzett karbantartási munkákból eredő hibákra, a megrendelő által biztosított szoftverre, ill. alkatrészekre, vagy helytelen használatra. A nyomtatók vonatkozásában az utántöltött/gyártott (nem eredeti) kellékek (tintapatron, toner) használatából eredő károkért a megrendelő tartozik kizárólagos felelősséggel

A megrendelő a felmerült költségeket, a kiszállási díjat és a munkadíjat abban az esetben is köteles megfizetni, ha a hiba nem javítható, vagy a megrendelő úgy dönt, hogy a szolgáltatás elvégzésére nem tart igényt.

A szerviz a javítás ÁFA-val növelt összegéről a munkalap alapján számlát állít ki. A fizetés módja készpénz vagy bankkártya, kivéve, ha a felek ettől eltérően állapodnak meg.

A kijavított terméknek az értesítéstől számított húsz naptári napot meghaladó késedelemmel történő átvétele esetén naponta nettó 300,-Ft tárolási költséget érvényesíthet a szerviz. Hat hónapot meghaladó átvételi késedelem esetén pedig jogosult az eszköz értékesítésére.

A WEB-oldalon megjelentetett információk tájékoztató jellegűek, a változásának jogát fenntartjuk.
© 2008-2017 Digitáltechnika Kft. Minden jog fenntartva.

 

Kosár tartalma: Üres
MVP - GINOP-3.2.1
Fotókönyv szoftver
Csúcsszuper címkézőgép!